søndag den 7. oktober 2012

Tid igen....

Så blev der tid igen til at være lidt mere kreativ. Gad vide om det er muligt at købe noget tid et eller andet sted, fordi synes altid jeg mangler det, med 3 små børn :)

Jeg har fået lavet dette junior sengetøj (mangler dog stadig pudebetræk) i mine ynglings retro stof til en af mine dejlige tøser....





I dag har jeg bagt en kage med min store datter Minella og hun har selv pyntet den og var pavestolt, det er så hyggeligt at bage med sine børn....

Det kom der dette resultat ud af...







M'et er selvfølgelig for Minella, Micas og Majse... <3


Sidst men ikke midt, kom den dejlige postmand med noget smukt stof i går og jeg glæder mig til at komme i gang med et bruge det til noget...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar og at du gad tage dig den tid :)