onsdag den 26. september 2012

Give Away.....


Så er det tid til Mikamimama's verdens første give away.....

OBS!! Vinderen er fundet ;)


Det som kan vindes er disse skønne stoffer og læg specielt mærke til det lækre blafre stof med de brune elefanter....
Stofferne er alle ca. 30x30 :)

Give Away hos Mikamimama's verden

Reglerne er som følger:
 1 lod for at kommentere og være fast læser.
5 lodder for at kommentere, være fast læser og linke til min give away på din blog, brug gerne mit billede ;)

Vinderen bliver trukket den 15 oktober 2012.

Hvis du vil deltage så skriv en kommentar og hvis du ikke har en blog, så skriv din e-mail i kommentar feltet...

Held og lykke til alle :)

20 kommentarer:

  1. Svar
    1. Skriv evt. til hende her http://dkgiveaway.blogspot.dk/ og få din give away sat ind, så flere ser den :)

      Slet
  2. jeg er klart med på 5 lodder :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  3. Jeg er da helt klart med på 5 lodder, noget så skøn Giwe Away. Og ser frem til at følge dig og så en masse inspiration fra dig og bloggen :o)

    Kig evt forbi min ret nye blog

    www.krea-mutti.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Deltager :-)

    Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Tak Helle det vidste jeg ikke. Det fjerner jeg da....

    SvarSlet
  6. jeg hapser da 5 lodder!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  7. ville være skønt med nye stoffer, 5 lodder:)

    SvarSlet
  8. Jeg deltager meget gerne med 5 lodder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min garn-give away.
    Og i venstre side af min blog kan mine 2 andre give aways findes(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-5.html

    SvarSlet
  9. Jeg hapser også 5 lodder, gik også forbi min fine give away.-)

    SvarSlet
  10. Sikke fine sager....men ingen blog...så jeg nøjes med et enkelt lod. Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  12. På med 5 lodder - deltag evt også i min egen give-away som kommer på i aften http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. jeg vil gerne være med!
    1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  14. Jeg snupper da lige et lod også :-)

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder.

    Du er hjertelig velkommen til at kigge forbi min blog :-)

    SvarSlet
  16. Jeg er frisk på 5 lodder. :)

    SvarSlet
  17. I also want to join.http://vanushinstaff.blogspot.com/

    SvarSlet
  18. Very nice gift, hope for the best.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar og at du gad tage dig den tid :)