onsdag den 12. september 2012

Barnedåb og lidt mere.....

Så fik jeg hæklet lidt flere firkanter, selvom der er en barnedåb lige om hjørnet på søndag.....

Jeg har hæklet ca 30, så nu mangler jeg bare omkring 100 endnu eller lidt flere Hehe....




Det er denne lille dejlige krudtugle som skal døbes på søndag i Roskilde Domkirke.
Hun skal have en dåbskjole på som begge mine andre børn er døbt i. Jeg er selv døbt som 14 årige lige inden konfirmationen, så ingen kjole at arve der :)

Her er der billeder af min guldklump og den smukke kjole.


3 kommentarer:

  1. tillykke med dåben, og hvor har du været flittig, det er et stort projekt du er igang med

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine firkanter.
    Og sikke en smuk kjole(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en fin bordlampe(:
    Mine 3 andre give aways kan findes i venstre side af min blog(:
    Der er bla. en fra Tante Grøn.

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-4.html

    SvarSlet
  3. Tunsind tak Elisa :) det vil jeg gøre

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar og at du gad tage dig den tid :)